AŞURE PROGRAMIMIZ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Muharrem ayının bereketi, paylaşma ruhu ve manevi huzuru vesilesiyle; Aşure Günü dolayısıyla beldemizde bulunan camilerimizde kıymetli hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk.
Programa; Belediye Başkanımız Sayın Sadık Recep Kara, AK Parti Kdz.Ereğli ilçe Başkanı Av.Mücahit Andiç, AK Parti Gülüç Belde Başkanımız Sayın İsmail Yılmaz, Belediye Başkan Yardımcımız Sayın Ferit Ersözoğlu, Belediye Meclis Üyemiz Sayın Şevki Aydınlı ve kıymetli vatandaşlarımız katılım sağladı.
Birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşma duygularımızın pekiştiği bu anlamlı günde hemşehrilerimizle aynı sofrada buluşmanın mutluluğunu yaşadık.
Rabbim; yapılan ikramları kabul eylesin, Muharrem ayını beldemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve hayırlar getirmesine vesile kılsın.
Katılım sağlayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, Aşure Günü’nün birlik ve beraberliğimize vesile olmasını diliyoruz.