GENÇ ÇİFTİMİZE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ

GENÇ ÇİFTİMİZE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ
GENÇ ÇİFTİMİZE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ
GENÇ ÇİFTİMİZE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ
GENÇ ÇİFTİMİZE BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİZ

Yıldırım ve Özcan ailelerinin kıymetli evlatları Seda ve Ömer çiftinin düğün merasimine; Belediye Başkanımız Sayın Sadık Recep Kara, Kandilli Belediye Başkanı Osman Çakmakoğlu Belediye Başkan Yardımcımız Sayın Ferit Ersözoğlu ve Meclis Üyemiz Sayın Şevki Aydınlı katılım sağladı.

Genç çiftimizin nikâhını Belediye Başkanımız Sayın Sadık Recep Kara kıydı.

Yıldırım ve Özcan ailelerini tebrik ediyor, Seda ve Ömer çiftimize bir ömür boyu sağlık, huzur, mutluluk ve bereket diliyoruz. Allah birlik ve beraberliklerini daim eylesin.