MEZUNİYET TÖRENİ PROGRAMINA KATILIM SAĞLADIK...
Kdz. Ereğli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (EMTAL) tarafından düzenlenen Mezuniyet Programı'na katılım sağladık.
Programa; Belediye Başkanımız Sayın Sadık Recep Kara, Ormanlı Belediye Başkanı Sayın Bayram Başol, Kandilli Belediye Başkanı Sayın Osman Çakmakoğlu, Erdemir Genel Müdürü Sayın Şaban Yazıcı, kıymetli protokol üyeleri, öğretmenler, veliler ve öğrencilerimiz ile birlikte iştirak etti.
Geleceğimizin mimarı olan gençlerimizin mezuniyet heyecanına ortak olmaktan büyük mutluluk duyduk. Eğitim hayatlarının önemli bir aşamasını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, bundan sonraki eğitim ve yaşam yolculuklarında üstün başarılar diliyoruz.
Bu anlamlı programın hazırlanmasında emeği geçen okul yönetimine, fedakâr öğretmenlerimize ve öğrencilerimizin her zaman yanında olan kıymetli ailelerine teşekkür ediyor; mezun olan tüm gençlerimize sağlık, huzur ve başarılarla dolu bir gelecek temenni ediyoruz.
Rabbim yollarını ve bahtlarını açık, başarılarını daim eylesin.
**Sadık Recep Kara**
*Gülüç Belediye Başkanı*